Kezelések

Kineziológia, Egyéni- és csoportos kezelések
A kezelések során alkalmazott eszközeim: kineziológia, csikung, nyújtás, relaxáció.

Segítség

Mikor ajánlott a segítség kérése?

Egyéni kezelések

Összhang > Találkozás > Szimpátia

Csoportos beszélgetés

Ahol nem ítélnek meg, csak elmondhatod mit érzel…

Lazítás

Csikung > Nyújtás > Lazítás > Relaxáció
A kezelések során alkalmazott eszközeim: kineziológia, csikung, nyújtás, relaxáció.

Mikor ajánlott a segítség kérése?

Amikor megjelennek a konfliktusok, betegségek, elakadások, megrekedések, és az embernek nincs megoldás képlete, eszköze arra, hogy további károk nélkül kezelni, megoldani tudja őket.

Miért jönnek létre konfliktusok például egy pár életében?

Az egyén már a kapcsolat elején sem meri vagy nem is tudja, hogy mi a saját igénye-vágya a kapcsolat minőségét, tartalmát illetően.

Az eltérő családi, kapcsolati, kötődési minták

Kóros féltékenység

Állandósult félreértések, veszekedések

Gyerekek nevelésével kapcsolatos ellenvélemények

Csak a kellően erős, és megfelelően karbantartott kapcsolat állja ki az idő próbáját és viseli el a kihívásokat.

Az ember egyéni érdeke is az, hogy megismerje és kibontakoztassa önmagát, amitől teljesebbé válik, boldogabb, kiegyensúlyozottabb félként tud részt venni a kapcsolatban.

Egyéni kezelések

Megérteni a probléma forrását, érzelmi elakadásokat felismerni, oldani, a stresszre adott rossz reakciómintákat megváltoztatni, ezekhez tud a kineziológia segítséget nyújtani.

Összhang

Az ember kívül “csapkod”, míg bele nem mer nézni saját belső világába. Hisztizik, küzd, veszekszik, elválik, stb. Fél az érzelmeitől. Mond olyanokat (mert nem tudja a félelme valódi okát), hogy sose volt még igazán szerelmes, vagy őt nem lehet megbántani. De persze sok megnyilvánulása lehet annak, hogy az érzéseitől el van zárva az illető.

Ha kívül elfogytak a “csapkodnivalók”, összeveszett mindenkivel, kicsúszott a lába alól a talaj, megérkezhet belülre. Szétnézhet mit rejteget, titkol a tudatalattijában. De ehhez rá kell döbbenjen hogy van olyanja. Nem az elme felszínes értelmezéséről van ekkor már szó. Ehhez összhangot kell találni a test, az elme, és még az emlékei között is.

Megérteni elme szinten, feldolgozni transzmutálni az érzelmi blokkok szintjén. Ez sokkal egyszerűbb kineziológus vezetésével (aki éli már ezt az összhangot). Egyedül is lehetséges, de el kell sajátítani hozzá a tudatos figyelem technikáját.

Találkozás

Az első találkozáskor megismerkedünk. Anamnézis történik, a lehető legrészletesebb módon. Míg a kliens mesél, rengeteg dolgot elárul magáról és nem csak a szavaival, hanem az egész testével. Mire vége az első alkalomnak tudom, hogy miért jött (nem feltétlen azért, vagy nem csak azért amit ő célnak megjelölt az elején).

Szimpátia

Mire letelik a másfél óra, általában tudjuk mindketten, hogy mennyire vagyok szimpatikus én a kliensnek. Mert szükséges ez a fajta háttér ahhoz a munkához amibe belevágunk együtt. Ha érdeklődik rólam, mert nem szívesen nyílnak meg emberek idegen előtt, akkor természetesen beszélek magamról. Aztán megállapodunk egy közeli következő időpontban és megkezdődik a kezelés.

Kineziológia

Izomtesztelést is használok, ez elsősorban a tudatalattiban elraktározódott élmények hozzáférését segíti elő. Hiszen az elme úgy tudja “kezében tartani” az írányítást, hogy elhiteti nem fontos, nem számít az ami akkor ott régen történt (ezt hívjuk felejtésnek). Viszont a jelenben problémák (szorongás, fóbia, addikció, félelmek) tartják fogva és szenvedést okoz az életben (esetleg a párkapcsolati vagy munkahelyi probléma képében).
Minden kapcsolatban létezik forgatókönyv.

Csoportos beszélgetések

Aki nagyon fél, és nem szeret beszélni magáról, magányos, vagy társas magányban él, elzárva az érzelmeitől, aki belekezdett már az önismeretbe és azt tapasztalja más nyelvet beszél már mint a körülötte élők ott a helye ebben a csoportban. Tanulunk egymástól, több szem többet lát, illetve másban a szálkát magamban a gerendát se alapon.

Természetesen ha valaki nagyon kényelmetlenül érzi magát, mert szokatlan számára a kendőzetlen beszéd, vagy a másik ember közvetlensége arról is kommunikálhatunk bátran. Nagyon kevesen tanultuk meg a nyílt , őszinte felvállalását önmagunknak,és a kölcsönös figyelmet. Viszont rengeteget segít az életben ha már belejövünk.

Az a meglátásom, hogy a legrosszabb megtörtént már mindenkivel (ami miatt alkoholhoz, drogokhoz, vagy gurukhoz, ilyen-olyan szektákhoz menekülünk). Mivel sokan hiszik, hogy szégyellni való bármi is a létezésben, ezért felnőttként is ez a megszokott magatartás.

Nem is azt mondom ezzel, hogy tárjon föl bárki előtt bármit… de, hogy tudjon önmaga letagadott részeiről, érzéseiről az fontos. Viszont ehhez a ponthoz senkit nem lehet sürgetni. Én csak ott vagyok, és segítek benne.

Megfigyelés

A valódi közelség elkerülése érdekében sokszor “előre megírt” forgatókönyveket játszunk le egymással egy kapcsolatban.

További megfigyelés

Minden kapcsolatban létezik a forgatókönyv. Arról, hogy a szerepjátékainkban miket alkalmazunk sokan írtak már.

Példa

Agresszor

Ő leuralja a másikat, irányít, hangosan, esetleg üvöltve szerez figyelmet magának.

A vallató

Ő kérdez, faggat, azt is elmondod neki amit nem is akarsz.

Az áldozat

A szegény én típus minden feladatot önként elvállal, hogy aztán panaszkodhasson, de semmilyen ötletet nem fogad el, hisz megszűnne a panaszkodás lehetősége.

Zárkózott

Ő a vélemény nélküli unalmas karakter.

Vannak olyan szokásaink, amiket ismerünk, és magunk sem értjük miért tesszük vagy mondjuk. Eleinte ezt figyeljük meg, aztán szép lassan rájövünk, milyen más csak úgy lenni, és teljesen másképp reagálni. Ismeretlen emberek mit váltanak ki belőlünk, egy úgymond védett környezetben. Ahol nem ítélnek meg, csak elmondhatod mit érzel. Egyre inkább önmagaddá válva…

Egy ilyen csoportba invitállak, ahol kis létszámmal folyik a munka, a beszélgetés.

Csikung, lazítás, nyújtás, relaxáció

Az elme elcsendesítése

Szeretnék kedvet csinálni a csikunghoz, lazításhoz ezzel a pár sorral. A csikung energiatorna, az elme elcsendesítését szolgálja. A lazítás, a feszültséget oldja.

A stressz (megterhelés) hatására az élő szervezet valamilyen válaszreakciót ad. Az ősi válasz az aktív küzdelem, vagy a passzív menekülés, tűrés. A hormonrendszer, az immunrendszer, és az emésztőrendszer között szoros az összefüggés, és az egymásra hatás. Az ember rendszere a kellemes és a kellemetlen hatásokra is reagál valamilyen formában.

A testünkkel együtt élünk, ha nem gátoljuk az összhangot, és kialakítjuk, tudatosítjuk a kapcsolatot, a minket ért stressz rövid időre borítja csak fel az egyensúlyt.

Csikung

A csikung gyakorlásával az immunrendszer munkáját segítjük hatékonyabban dolgozni. Ahogyan a testünknek, a lelkünknek is van védelmi rendszere. Ez az alkalmazkodó képesség fejleszthető alvással, nyaralással, de a tapasztalat az, hogy túl erős és többszörösen ismétlődő a stressz.

Stressz és fejlődés

A csikung, a nyújtás-lazítás hozzászoktat a rendszerünk folyamatos ellenőrzéséhez, hogy olyan mértékben kapjuk a kihívásokat, hogy azok az életünk fenntartásához, és minőségének megtartásához járuljon hozzá. Hiszen a stressz a fejlődés motorja. Stresszmentes állapot a halál. Vagyis nem a stressz öl meg, hanem ahogy reagálsz rá.

A legfontosabb stresszorok érzelmi eredetűek. Negatívak: a bizonytalanság, információhiány, kontroll-hatalom nélküliség. Pozitív: a szex-szerelem, anyagi biztonság, jókedv-öröm.

Az élet élvezete ezek együttes hatásait jelentik. Ne félj élvezni az egész életet, és ne képzeld azt, hogy szellemi-testi erőfeszítés nélkül is sikerül. Támogató, segítő környezetet kell keresni, hogy az önismeret, személyiségfejlődés kibontakozhasson teljes spektrumában.

Kína

A csikungot Kínában fedeztem fel, és itthon tanultam meg. A nyújtást táncosként kötelező jelleggel alkalmaztam régen, most regenerálás, sportolás, futás utáni lazítás, levezetés, tehát az élet velejárójaként élvezettel végzem. A meditációt, a tudatos légzést (ami életmentő is lehet egy-egy testet, lelket próbáló eseménynél) a gyakorlatok végzése közben, és így lassan az élet egész területén hasznos módszernek tapasztaltam meg.

Jogod van a minőségi élethez

Jogod van egy minőségi életre, és ahhoz, hogy bátran szembenézz és nemet mondj azoknak akik megakadályoznak benne. Jogod van az egyediségedhez, sőt a rendszerrel egészségesen csak így tudsz együtt létezni.

A szabadságod abban áll, hogy te határozod meg önmagad, nyilvánítod ki mi az ami boldoggá, kiegyensúlyozottá, harmónikussá tesz, úgy, hogy közben tiszteletben tartod mások jogát ugyanerre.

Kérdezz bátran, örömmel segítek.

Várlak szeretettel!

Egyéni kezelés

Az ár alkalmanként értendő.

12 000 Ft

Kezelés pároknak

Az ár alkalmanként értendő.

15 000 Ft

Csoportos beszélgetés

Az ár alkalmanként értendő.

5 000 Ft

Bejelentkezés, időpont-egyeztetés

Találkozzunk online!
Időpont egyeztetés az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

36 70/339-1052

info@orszagerika.hu

Az oldalon cookiekat használunk, hogy a jövőben minél személyre szabottabb tartalmakat készíthessünk Neked. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás